29.12.2013

† Rockets

 
Konbanwa! Vaikka onkin jo yö... Mulla on jälleen (kuten perinteisesti joka lomalla) unirytmi aivan hakusessa, eikä mua väsytä kunnolla vieläkään, vaikka kello on jo yli puolen yön ._.
 
 
Oon tänään viimeistellyt mun Yukicon-projektin nappeja vaille valmiiksi, hyvä minä! Vieläpä ajoissa. Se on siis Doubt-mangan inspiroima pupu-kigurumi, jossa on muutamia kyseiseen mangaan viittaavia yksityiskohtia. Tein tosta mun projektista ns. sellaisen puolcossin. (VAROITUS: Spoileri loppuratkaisusta seuraavassa kahdessa tummennetussa lauseessa!) Mulle on tulossa postista lähipäivinä pitkä lilan värinen peruukki. Pukeudun siis Rei Hazamaksi - kyseisen jännitysmangan murhaajaksi -, "sudeksi jäniksen puvussa". Mun piti alun perin tehdä vain "suloinen valkoinen pupukigu" talviconia varten, mutta sainkin inspiraation ja nyt mulla onkin tällainen puolcossi :3
Saa tulla moikkaamaan, jos näkee mut siellä! Ois kiva tietää minkä näköistä porukkaa siellä ruudun toisella puolella asustaa, en mä pure :3 En oo vielä varma otanko nukkea mukaan, mutta kyllähän mä voin, jos joku sinne tulossa oleva haluaa jonkun noista pörröpäistä livenä nähdä :3 
 
 
Joulu oli tuossa pari päivää sitten, ja omalta osaltani meni ihan mukavasti! Sain muutaman lahjan, joista jokainen oli ihan superkiva ♥ Kertokaa ihmeessä miten teidän joulunne sujui :3
Joulun kunniaksi teille tässä lumisia kuvia Ikutosta, vaikka tuota lunta ei enää ole vähään aikaan täällä näkynytkään. Blogger pikselöitti kuvia aika harmillisesti, mutta älkää antako sen häiritä! ^^  
 
 
 
 
 
 




















Meinasin jo unohtaa, mutta tarkistinkin asian äkkiä. Ryoichilla oli eilen syntymäpäivät! Herra täyttää 21 vuotta! Siitähän on jo yksi vuosi, kun hypin seinillä saadessani tietää, että paketti oli saapunut. Kyllä se aika menee nopeasti ;w; Tämän juhlan kunniaksi kaivoin tuolta arkistoista pari kuvaa herrasta ;3
 
 
 

Heh, tämä on ihan ensimmäisestä postauksesta, jossa herra oli mukana ja päätyi silloiseksi banneriksikin :D Älkää tuomitko mun valokuvaustaitoja, tästähän on jo vuosi ^^'





Tämä taas on otettu Frostbitessä (helmikuu 2013). Olin juuri leikannut Ryoichin peruukkiin otsatukan, jonka olin siihen jo alusta alkaen halunnut. Herralla näköjään päällään kigurumi :D




Tämä on kaikista tuorein kuva. Musta tuntuu, että Ryo on muuttunut aika lailla, eikö teistä?
 
 
Kiitos muuten kaikille kivoista kommenteista viime picficciin, ne piristivät kovasti! ♥ :3
Uusi vuosi lähestyy hurjaa vauhtia, seuraava postaus tuleekin sitten ensi vuoden puolella. Joten hyvää uutta vuotta kaikille, näin etukäteen!
 
 
 


6 kommenttia:

  1. Ryossa ei oo muuttunu juuri mitään, sun kuvaustaidot on! nun Kivoja kuvia.

    VastaaPoista
  2. Oooh vai että doubt- mangasarjasta cossi asdfjd *^* <3 Sun on kyllä pakko pistää siitä cossista kuvia ennen yukiconia tänne !
    Mutta hienoja kuvia Ikutosta c: Meinasin jo kysyä, että onko teillä lunta, mutta sitten luin tuon aloitus tekstin uudestaan ja tajusin, että noi kuvat on vanhoja x n x yäh mä haluan lunta tänne.
    Sekä onnea Ryoichille :3 Komea poika hän on yhä ja edelleen (8 <3

    VastaaPoista
  3. Ihania ; w ; Syön sun boitsun naww~

    VastaaPoista
  4. OI onne Ryo pikkuinen~ ♥ olet jo kivan vanha otus (okei onnittelen vähän myöhässä :'D anteeksi!) arreeew inhottavaa että blöggeri pikselöitti nuita kuvia :c mutta oikein ihania silti ovat!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! nwn Muistathan asiallisen kielenkäytön!